dinsdag 31 januari 2017

Waar Was Ik ?

Wauw het is echt lang geleden dat ik iets op mijn blog of youtube heb gepost.
Ik ben druk geweest met anderen dingen en vond dat ik de focus vooral daar op moest leggen om mijn leven te verbeteren!
Zoals vele van jullie wel weten heb ik een angststoornis.
Al een paar jaar struggle ik daarmee.
Ik heb donkere tijden gezien, en wist dat het niet meer zo kon en ik wou  ook weer fusioneren in het normale leven en niet alleen op internet!
Ik ben intensief in therapie geweest afgelopen jaar.
En eindelijk na lange tijd kan ik zeggen! Ik voel me zoveel beter.
Zoveel gelukkiger.|
Juni 2016 heb ik megedaan aan het programma van BNN JeZalHetMaarHebben.
Het is een item over mijn angststoornis en vooruitgang!
Afgelopen week kwamen ze het laten zien voor dat het in April op Tv word uitgezonden.
Ik was super nerveus om mezelf zo bloot te geven op tv en het echte verhaal achter alle leuke dingen op social media te delen met heel nerderland!
Met spanning zat ik op de bank met een sigarettje in mn hand toen de mevrouw van Bnn de aflevering starte.
en het viel me zo mee. Een gevoel van trots kwam over me heen.
Eigelijk voor het eerst in jaren zag ik hoeveel ik berijkt heb en gegroeid ben.
Nu heb ik besloten dat ik weer ga bloggen!
Im back and stronger then ever :)!
Ik zal vooral fashion , beauty en over angst gaan bloggen!
Ik hoop dat jullie net zo exited zijn als ik!
Veel Liefs Roxy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen